Jízdní kola Müller’s! O jakou značku jde?

Značka Müller’s vznikla v roce 2017 v dílně cykloservisu Jakubkolo při stavbě jízdních kol na zakázku. Jako první spatřil světlo světa zakázkový rám tandemu konstruovaný Jakubem Müllerem. Značka se soustředí především na specifickou geometrii kola dle potřeb zákazníka a také na nejlepší poměr kvality a ceny.

Kola Müller’s jsou stavěna ve čtyřech různých kategoriích:

1) Levnější kola bez kompromisu s důrazem na nejlepší poměr ceny a kvality. V základu najdete vzduchovou vidlici, hydraulické brzdy, zapletená kola na průmyslových ložiscích. Nosnost do 125kg.

2) Kola pro jezdce vyšší hmotnosti. Kola jsou stavěna až do hmotností 175kg a 180kg!

3) Kola s individuální geometrií nebo s individuálními prvky, například tandemy a pod. Rámy konstruujeme my a necháváme si je vyrábět u české firmy.

4) Stylová kola vyladěna do nejmenšího detailu bez ohledu na cenu.

Proč jsou kola Müller’s tak dobrá? Jak je to s tím nejlepším poměrem ceny a kvality?

Sériové kolo z obchodu nebo si nechat postavit? Hodně lidí si říká, že nechat si postavit kolo vyjde dráž než si pro kolo zajít do obchodu. To ale není úplně pravda. Výrobci svá sériová kola šidí na někdy banálních, ale často i klíčových komponentech. Například na brzdách, vidlici, zapletených kolech, pláštích, atd. Často potom, co si takové kolo koupíte, jej musíte ještě přestavět, aby mělo kvalitní klíčové komponenty a vytěžilo se z něj maximum potenciálu. Při stavbě na zakázku se tomuto určitě vyhnete. Každý komponent s Vámi pečlivě vybereme. Výsledek je například kolo postavené na komponentech, které vám velmi zpříjemní jízdu. Ve výsledku kolo na zakázku nevyjde dráž!

Důraz na klíčové komponenty.
Komponenty, které při jízdě nejvíce oceníte jsou zapletená kola a vidlice. Kvalitní zapletená kola jdou nejvíce cítit při ovládání kola, rozjezdech nebo výjezdech do kopce. Rotující hmotnost je jedna z nejznatelnějších na celém kole. Kvalitní vzduchová vidlice jde dobře nastavit na vaši hmotnost a váš styl jízdy – není tedy moc tvrdá, nebo zase příliš měkká. Rozdíl pocítíte, až po dlouhých vyjížďkách, nebo pořádném testování v lese. Šetříte tak svoje zápěstí i krční páteř.


Jak kolo používáte?
První věc na kterou se Vás zeptáme, bude “na co to kolo vlastně máte?”. Po této diskuzi vždy vyjde najevo, kde se dá ušetřit a kam radši investovat.

Jakou velikost vlastně potřebuji?
Ve světě cyklistiky existuje mnoho výrobců a značek rámů. Jejich značení je celkem jednotné. Avšak geometrie nikoli. Když vedle sebe postavíte 20 rámů různých výrobců například ve velikosti 19″ nebo “L”, každý rám bude mít jinou geometrii, a některé se můžou lišit například délkou rámu v řádech desítek milimetrů. Takže v podstatě nejde všeobecně říct, že na mě je Mko a je to. Proto také před výběrem velikosti rámu musím vědět, jakou potřebujete například efektivní délku horní rámové trubky, nebo jak vysoko může horní rámová trubka být kvůli výšce vašeho rozkroku.

Tyto zásadní rozměry řešíme našim formulářem POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ

Jakou nosnost potřebuji?
Většina výrobců prodává kola s nosností do 90-100kg. Když si to moc přejete, tak vám prodejce vystaví doklad na nosnost například 120kg. Co když ale vážíte 120kg+? Není problém. Kolo vám postavíme s bezkonkurenční nosností do 175kg nebo 180kg!

Vývoj tandemového rámu a jeho statický výpočet metodou MKP.